İlçemiz

Yine yangın yine itfaiye yok 

İlçemiz Cevizlik Mahallesi’nde yangın çıktı.

Mahalle Muhtarı Yüksel Akbal’a ait ot deposunda çıkan yangın bireysel imkanlarla söndürülmeye çalışılıyor.

İlçede itfaiye olmamasının eksikliği bir kez daha ortaya çıktı.

İlgili gönderiler

Vakıftan Kömür Yardımı

Şenol Akpınar

Hava Aktaş Vefat Etti!!!

Şenol Akpınar

Havadan Arazi Taraması Yapılıyor…

Şenol Akpınar

Yorum Bırakın

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com