Spor

Günahların Takımı Ceza Getirdi!!!

PFDK, Trabzonspor-Gaziantepspor maçında açılan “Günahların Takımı Fenerbahçe” pankartı nedeniyle bordo mavili ekibe 15 bin TL para cezası verdi.

Öte yandan kurul oyuncu kriterlerine uymamasından dolayı da Trabzonspor’a 70 bin TL daha para cezası uyguladı.

İlgili gönderiler

Trabzonspor’dan iki genç oyuncu sürprizi

İstanbul Temsilcisi

Sürpriz paylaşım! Mustafa Akbaş Beşiktaş’ta

Beşiktaş’la 115. Randevu…

Şenol Akpınar

Yorum Bırakın

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com