İlçemiz

Vatandaş Hastanelik Oldu…

İlçemizde şebeke suyundan kaynaklandığı düşünülen ishal salgını baş gösterdi.

Düzköy Belediyesi’nden yapılan duyuruda halkımızın şebeke suyunu kaynatıp soğutarak içmeleri istendi.

Dün öğle saatlerinden itibaren hastane acil servisine ishal şikayetiyle başvuranların sayısı arttı.

Yetkililer şebeke suyunun kaynatılıp soğutulmadan içilmemesi gerektiği veya hazır içme suyunun kullanılması gerektiğini bildirdiler.

İlgili gönderiler

Hayatımızın Ayrılmaz Üçlüsü!!!

İstanbul Temsilcisi

Durmuş Emekli Oldu

Şenol Akpınar

Mustafa Kara Vefat Etti…

Şenol Akpınar

Yorum Bırakın

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com