Gündem

Vatandaş Elektrik Sayacı Bedeli Ödemeyecek…

 

Elektrik dağıtım sistemine yeni bağlanacak olan müşterinin sayacının temini ve montajı 31 Aralık 2013’ten sonra dağıtım şirketi tarafından yapılacak.

Yeni sayaçların temini ve montajı sırasında dağıtım şirketi aboneden herhangi bir bedel istemeyecek, sayacın mülkiyeti de dağıtım şirketine ait olacak.

Ayrıntılar için tıklayınız…

 

 

 

İlgili gönderiler

Her muhtara 613 TL

Şenol Akpınar

Bazı Nesnelere Dokununca Neden Elektrik Çarpar

Şenol Akpınar

Ovit Tünel İnşaatı Durduruldu

İstanbul Temsilcisi

Yorum Bırakın

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com